Робота з дітьми

2018-10-18

Розвиваючи основні види мовленнєвої діяльності розв’язуються й специфічні завдання, спрямовані на корекцію зв’язного мовлення, що має відбуватися в тісному зв’язку з розвитком пізнавальної діяльності дітей, зокрема, сенсорики, предметно-дієвого, наочно-образного, словесно-логічного, абстрактного мислення, спостережливості, уваги тощо. З метою посилення компенсаторно-корекційних та розвивальних функцій на уроках розвитку мовлення вчитель Тарасенко Н.В. використовує різні методи та форми роботи,які мають комунікативно-практичну спрямованість: містить фактичний матеріал, опанування якого має забезпечити формування комунікативних умінь, конкретизацію у слові чуттєвого і практичного досвіду учнів, розвиток основних пізнавальних процесів на предметно-практичній і вербальній основі., зокрема:
- метод «Лепбук».
- Робота з історичною картою, глобусом на інше.

/Files/images/2018_n_r/jovten/20181018_110433.jpg /Files/images/2018_n_r/jovten/20181018_110546.jpg /Files/images/2018_n_r/jovten/20181018_110615.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 129