• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Правила прийому до ліцею

Про прийом документів для зарахування дітей до першого класу на 2024/2025 навчальний рік

З 1 березня 2024 розпочинається прийом заяв до 1 класу. У зв’язку із введенням воєнного стану (Указ Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні») ОЧНИЙ прийом документів буде здійснюватись лише у визначені терміни орієнтовно у травні. Прохання слідкувати за оголошенням на сайті ліцею http://www.bandurove-school.edukit.kr.ua/

На час воєнного стану Ви можете реєструвати дитину онлайн за посиланням https://school.isuo.org/, Ваші заяви будуть попередньо опрацьовані.

Уся інформація про умови та порядок зарахування – на сайті школи у розділі «Правила прийому до ліцею». Використайте час до травня на підготовку необхідних документів.

Попереджаємо, що зарахування дитини до школи відбудеться лише за умови надання повного пакету документів з необхідними оригіналами.

Першочергове зарахування відбудеться 31 травня. Друга черга зарахування до 15 червня ( детальніше в оголошенні на сайті пізніше)

З метою швидкого прийому документів працюємо за таким алгоритмом:

1. Пред’явити посвідчення особи. Заяви подають тільки батьки, чи особи , які їх замінюють.

2. Пред’явити оригінали свідоцтва про народження дитини та документа, що посвідчує місце проживання дитини та їх копії .

3. Повідомити про право на першочергове зарахування.

4.. Надати медичну довідку встановленого зразка та копію карти щеплень. Наголошуємо про обов’язковість профілактичних щеплень, ревакцинацію у 6 років.

5 . Заповнити заяву. Прохання попередньо ознайомитись на сайті школи зі Статутом школи та Меморандумом про співпрацю учасників освітнього процесу, про що буде зазначено у заяві.

6. Підписати згоду на обробку персональних даних дитини для використання в електронних базах та, за бажанням, – згоду на фото\відеозйомку дитини.

Нагадуємо про відповідальність батьків за надання ДОСТОВІРНОЇ інформації.

/Files/images/2021/vseukranskiy_prokt_yak_dorogu_pereyti/korrekcionnaya_shkola.jpg

Правила прийому учнів до 2-9,11 класу

1.Заява одного з батьків дитини про зарахування, подається особисто (з пред’явленням документа, що посвідчує особу заявника).

2. Особова справа учня

Правила прийому учнів на екстернатну форму навчання

Згідно з Положенням про індивідуальну форму здобуття загальної середньої освіти, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 02 серпня 2019 р. за № 852/33823 для зарахування (переведення) на екстернатну форму здобуття освіти (екстернат), до заяви додається документ, що підтверджує відповідні обставини. Іноземці та особи без громадянства додатково подають копію документа, що підтверджує законність їх перебування в Україні.

1. Зарахування учнів до Бандурівського ліцею на екстернатну форму навчання відбувається за наявності наступного пакета документів:

1) заява батьків (законних представників) про прийняття;

2) копія свідоцтва про базову загальну освіту;

3) копія паспорта (свідоцтва про народження);

4) копія ІНН;

4) копія паспорта батьків;

6) оригінал табеля навчальних досягнень за останній рік навчання.

2. У заяві про зарахування зазначаються такі відомості:

  • прізвище, ім'я, по батькові учня;
  • дата і місце народження учня;
  • прізвище, ім'я, по батькові (останнє за наявності) батьків (законних представників) учня;
  • адреса місця проживання учня і батьків (законних представників) неповнолітнього учня;
  • контактні телефони, електронна адреса;
  • мова навчання у попередньому навчальному закладі;
  • іноземна мова, що вивчалась у минулому навчальному році;
  • факт ознайомлення заявника з Положенням про екстернат, статутом навчального закладу, Положенням про державну підсумкову атестацію учнів у системі загальної середньої освіти, програмами з навчальних предметів;
  • згода на використання персональних даних.

3. За умови наявності необхідних документів організовується навчання за індивідуальною формою, складається Індивідуальний навчальний план, відповідно до якого ведеться навчання учня з використанням дистанційних освітніх технологій.

Правила прийому учнів на інклюзивну форму навчання

Відповідно до Положення про інклюзивно-ресурсний центр, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 липня 2017 року №545 (із змінами внесеними згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 22.08.2018 №617) для зарахування дітей з особливими потребами подаються такі документи:

1. Документ, що посвідчує особу батьків (одного з батьків) або законних представників (копія).

2. Свідоцтво про народження дитини (копія).

3. Індивідуальна програма реабілітації дитини з інвалідністю (у разі інвалідності ) (копія).

4. Форма первинної облікової документації №112/0 "Історія розвитку дитини", затвердженої МОЗ (амбулаторна картка або витяг з неї).

5. Довідка від психіатра (у разі потреби).

6. Документи щодо додаткових обстежень дитини.

7. Висновок фахівців інклюзивно-ресурсного центру про необхідність інклюзивного навчання.

Кiлькiсть переглядiв: 273