Заходи по підготовці випускників 2022 року Бандурівського ліцею Гайворонської міської ради Кіровоградської області до участі у зовнішньому незалежному оцінюванні

1. Адміністрації закладу із метою координації роботи з питань підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингу якості освіти:

1.1. провести інструктивно-методичні наради для вчителів-предметників;

1.2. організувати і провести шкільний тур незалежного тестування із основ наук у такі терміни: 11-й клас — лютий 2022 рік; 9-ий клас — березень 2022 рік;

1.3. удосконалити організаційну модель проведення незалежного тестування із основ наук та вивчення рівня самоосвітньої компетентності учнів;

1.4. забезпечити належне проведення моніторингу рівня навчальних досягнень та самоосвітньої компетентності учнів;

1.6. своєчасно оформляти куточок ЗНО – 2022, з метою інформування учнів 11-го класу про хід ЗНО.

2. Головам МО учителів гуманітарного та природничо-математичного циклу:

2.1. на засіданнях предметних методичних комісій детально вивчити пояснювальні записки до оновлених програм з предметів та нові критерії оцінювання навчальних досягнень учнів;

2.2. опрацювати методичні рекомендації щодо викладання предметів природничо-математичного циклу у 2021/2022 навчального року;

2.2. сформувати методичні посібники для контролю знань учнів із завданнями у форматі ЗНО;

2.3. провести моніторингові дослідження рівня навчальних досягнень учнів.

3. Учителям – предметникам:

3.1. Продовжити роботу щодо розвитку системи підготовки учнів до незалежного оцінювання, з цією метою:

 здійснити поглиблений аналіз результатів зовнішнього незалежного оцінювання і тестових завдань із кожного навчального предмета;

 розпочати з перших навчальних днів серйозну підготовку дітей до зовнішнього незалежного оцінювання, а саме раз у тиждень проводити індивідуальні консультації з предметів, з метою якісної підготовки до ЗНО;

 модернізувати систему наявних тестових завдань із навчальних предметів, поліпшити їхню структуру і якість, а також створити банк нових сучасних тестових завдань.

3.2. Активізувати роботу з підготовки обдарованих учнів до участі у різноманітних конкурсах, олімпіадах шляхом пошуку альтернативних методів і прийомів.

3.3. За результатами незалежного тестування учнів 11-го класу із основ наук розробити програму коригувальної роботи за допомогою колективних та індивідуальних форм; підготувати засоби для коригувальної роботи.

3.4. Провести тренувальне тестування учнів із метою підготовки до незалежного тестування.

3.5. Систематично знайомитися з нормативними документами, щодо особливостей проведення та підготовки до ЗНО-2022.

Кiлькiсть переглядiв: 134